- Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Details zum Objekt: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:253371
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-13
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 76
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Ersteller:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Ersteller:Ankiel, Magdalena; Kuczyńska, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Ersteller:Łęgowski, Szymon
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Ersteller:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Datum:2003
Typ:artykuł
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Ersteller:Balon, Urszula
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie
Ersteller:Huczek, Marian
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Ersteller:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Effects of customer engagement behavior
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna; Żyminkowski, Tomasz; Błaszczyk, Rafał
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor