- Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Details zum Objekt: Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:253661
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2328
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Dmuchaj, dmuchaj...
Ersteller:Flisak, Jerzy (1930-2008)
Datum:1969
Typ:plakat
Fizyologija zmysłów
Ersteller:Majer, Józef (1808-1899)
Datum:1857
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Система специалъного образования для детей с сенсорными нарушенияни в Украине и Полъше (XIX – начало XXI века)
Ersteller:Shevchenko, Wladimir
Datum:2018
Typ:artykuł
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Ersteller:Wolny, Robert
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.