Gruppenpublikation: Studia Ekonomiczne
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Analiza kontekstu zachowań e-klientów w zależności od dynamiki zmian w nawigacji internetowej względem przeprowadzanych akcji marketingowych
Ersteller:Dziczkowski, Grzegorz; Juszczuk, Przemysław
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Ersteller:Warzecha, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Ersteller:Golik-Górecka, Grażyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Ersteller:Bajdak, Andrzej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Ersteller:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.