- Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
Details zum Objekt: Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:82386
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2013-12-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 68786
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Datum:2024
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
The knowledge economy – the diagnosis of its condition in selected countries
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Branding as a bridge for commodities towards a liberalized market: a study in the electricity sector
Ersteller:Larsen, Fridrik
Datum:2014
Typ:artykuł
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Ersteller:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Intellectual capital as a key factor of business processes at mining enterprises
Ersteller:Rizun, Mariia
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Rola Internetu w procesie konwergencji rozwojowej współczesnej gospodarki światowej
Ersteller:Kos‑Łabędowicz, Joanna; Talar, Sylwia
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
W pogoni za klientem mobilnym - wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
Ersteller:Smołucha, Danuta
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.