- Panele internetowe – status metodyczny i kierunki rozwoju
Details zum Objekt: Panele internetowe – status metodyczny i kierunki rozwoju
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:253394
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-13
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 62
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Trendy rozwojowe usługodawców logistycznych w Polsce
Ersteller:Płaczek, Ewa
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Samborski, Adam. Red.
Transport intermodalny w Polsce – kierunki i bariery rozwoju z uwzględnieniem perspektywy usługodawców logistycznych
Ersteller:Świtała, Marcin; Zowada, Krzysztof; Foltyński, Marcin
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Strategie biznesowe a główne kierunki rozwoju banków komercyjnych w Polsce
Ersteller:Węgrzyn, Paweł
Datum:2020
Typ:artykuł
Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
Ersteller:Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Uwarunkowania rozwoju kadr dla przemysłu maszynowego do roku 2020
Ersteller:Jaszczuk, Marek, Kozieł, Antoni
Datum:2009
Typ:monografia
Uwarunkowania rozwoju kadr dla przemysłu maszynowego do roku 2020
Ersteller:Jaszczuk, Marek, Kozieł, Antoni
Datum:2009
Typ:monografia
The internet in management of value for customers in the sector of culture in the era of coronavirus pandemic
Ersteller:Sobocińska, Magdalena
Datum:2020
Typ:artykuł
Zachowania polskich konsumentów a kultura odpowiedzialności
Ersteller:Sobocińska, Magdalena
Datum:2021
Typ:artykuł