- Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
Details zum Objekt: Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:226908
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-07-27
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 98
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
Ersteller:Wiktor, Jan W.
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Ersteller:Sobocińska, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
Ersteller:Barańska-Fischer, Mirella
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Rozwój czy regres sfery produktów systemowych na tle megatrendów drugiej dekady xxi wieku. Refleksje, próby oceny
Ersteller:Żabiński, Leszek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Ograniczenia rozwoju produktów systemowych
Ersteller:Baran, Radosław
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
Ersteller:Drzazga, Marek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Ersteller:Mitręga, Maciej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
Ersteller:Mróz-Gorgoń, Barbara; Wasiak-Poniatowski, Jędrzej
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.