Gruppenpublikation: Studia Ekonomiczne
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Ersteller:Nowodziński, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Zachowania konsumentów na ekorynku w województwie śląskim - wybrane aspekty
Ersteller:Dubiel, Beata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Zachowania polskich konsumentów w kontekście koncepcji „Ego-2-Eco”
Ersteller:Łazorko, Katarzyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wpływ informacji żywieniowej w lokalu gastronomicznym na postawy i zachowania młodych konsumentów z uwzględnieniem płci
Ersteller:Świątkowska, Monika; Stangierska, Dagmara; Kowalczuk, Iwona; Górska-Warsewicz, Hanna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Wachowicz, Tomasz. Red.
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.