- Zarządzanie relacjami w biznesie: współczesne wyzwania
Gruppenpublikation: Zarządzanie relacjami w biznesie: współczesne wyzwania
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Ersteller:Janeczek, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Relationships of retail chains with customers – global approach
Ersteller:Bilińska-Reformat, Katarzyna; Dewalska-Opitek, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Ersteller:Biesiada, Michał
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.