Gruppenpublikation: Studia Ekonomiczne
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache: ;
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Zastosowanie metod matematycznych w ekonomii i zarządzaniu
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Mika, Jerzy. Red.; Zeug-Żebro, Katarzyna. Red.
Luxury as an indicator of the country’s economic development
Ersteller:Bykova, Natalia
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Uwarunkowania roli rynku we współczesnej gospodarce – podejście instytucjonalne
Ersteller:Przybyciński, Tomasz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Swadźba, Stanisław. Red.; Tusińska, Magdalena. Red.
Środowisko innowacyjne polskich regionów i jego wpływ na procesy rozwoju gospodarczego
Ersteller:Kot, Janusz; Kraska, Ewa
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Miasto społecznych powiązań sieciowych przestrzenią nowej gospodarki
Ersteller:Kmieć, Tadeusz; Wrana, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Badanie wpływu nowoczesnych usług na poziom rozwoju społeczno-gospodarczego z wykorzystaniem dwustopniowej analizy współzależności
Ersteller:Dominiak, Joanna; Hauke, Jan
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pera, Krystian. Red.
Culture and consumption in the context of the stages of economic development theory
Ersteller:Pietrewicz, Lesław
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Swadźba, Stanisław (1953- ). Red.; Szudy, Monika. Red.
Składowa γt modelu AARCH rozwoju gospodarczego
Ersteller:Janiga-Ćmiel, Anna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mika, Jerzy. Red.; Zeug-Żebro, Katarzyna. Red.