Gruppenpublikation: Studia Ekonomiczne
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
A concept of models for supply chain speculative risk analysis and management
Ersteller:Klosa, Edyta
Datum:2013
Typ:artykuł
An identification of the “rippling effect” in the transmission of disruptions in supply chains. The dilemmas of theoretical study and empirical research
Ersteller:Świerczek, Artur
Datum:2013
Typ:artykuł
The conformity assessment of Lead Logistics Provider and third party logistics preferences using Analytic Hierarchy Process method (AHP)
Ersteller:Niestrój, Krzysztof
Datum:2013
Typ:artykuł
Management under risk (the concept of system architecture)
Ersteller:Zemke, Jerzy
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Szkutnik, Włodzimierz. Red.
Rezerwy dynamiczne jako szczególne narzędzie zarządzania ryzykiem kredytowym
Ersteller:Olszak, Małgorzata
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Harasim, Janina. Red.; Frączek, Bożena. Red.
Przykłady zastosowania macierzy migracji w zarządzaniu ryzykiem finansowym
Ersteller:Grzybowska, Urszula; Karwański, Marek
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Statystyczno-dynamiczne modele zarządzania ryzykiem ekonomicznym prognostyczne: uwarunkowania w gospodarce i analizach społecznych
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Szkutnik, Włodzimierz. Red.
Wykorzystanie instrumentów pochodnych do zarządzania ryzykiem kursowym w przedsiębiorstwie
Ersteller:Iwaszczuk, Natalia; Orłowska-Puzio, Jadwiga
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Harasim, Janina. Red.; Frączek, Bożena. Red.