- Modele pomiaru konsumenckiego ryzyka – przegląd koncepcji i zastosowań
Details zum Objekt: Modele pomiaru konsumenckiego ryzyka – przegląd koncepcji i zastosowań
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:253393
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-13
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 54
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Ersteller:Burlita, Augustyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
A typology of consumers by their nutritional behaviors and selected lifestyle elements
Ersteller:Ozimek, Irena; Maciejewski, Grzegorz; Kita, Pavol; Szlachciuk, Julita
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Cyfrowy ślad konsumenta
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Ersteller:Nowodziński, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Ersteller:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.