- Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny – teoria i zastosowanie
Details zum Objekt: Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny – teoria i zastosowanie
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:253391
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-13
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 107
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Przestrzenne zróżnicowanie zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
Ersteller:Kolny, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Ersteller:Jaciow, Magdalena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Modele zachowań konsumentów na rynku usług finansowych
Ersteller:Smyczek, Sławomir
Datum:2007
Typ:monografia
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Ersteller:Kolny, Beata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny
Ersteller:Kolny, Beata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Determinanty i perspektywy upowszechnienia konsumpcji wspólnej w Polsce
Ersteller:Burgiel, Aleksandra
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Grzega, Urszula. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.