- Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Details zum Objekt: Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:330009
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-12-13
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 106
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Ersteller:Stolecka-Makowska, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
Ersteller:Wolny, Robert
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów – wybrane aspekty
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.