- Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Szczegóły obiektu: Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:253661
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-12-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2311
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Fizyologija zmysłów
Twórca:Majer, Józef (1808-1899)
Data:1857
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Система специалъного образования для детей с сенсорными нарушенияни в Украине и Полъше (XIX – начало XXI века)
Twórca:Shevchenko, Wladimir
Data:2018
Typ:artykuł
Efekt ROPO w procesie zakupu usług polskich konsumentów
Twórca:Wolny, Robert
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Twórca:Wolny, Robert
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.