- Effects of customer engagement behavior
Details zum Objekt: Effects of customer engagement behavior
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ; ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:275336
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-04
- Zuletzt geändert am: 2023-07-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 304
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Servitization in the food behaviors of Polish consumers
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Ersteller:Balon, Urszula
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Ersteller:Łęgowski, Szymon
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Ersteller:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kapitał klienta we współczesnych modelach biznesowych banków
Ersteller:Klimontowicz, Monika
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Cichy, Janusz (ekonomia). Red.; Pyka, Irena. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
Ersteller:Siemieniako, Dariusz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.