- Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Szczegóły obiektu: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:253371
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-12-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 76
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Twórca:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Twórca:Ankiel, Magdalena; Kuczyńska, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Twórca:Łęgowski, Szymon
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Twórca:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Data:2003
Typ:artykuł
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Twórca:Balon, Urszula
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie
Twórca:Huczek, Marian
Data:2013
Typ:artykuł
Współtwórca:Smolarek, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Twórca:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Effects of customer engagement behavior
Twórca:Żyminkowska, Katarzyna; Żyminkowski, Tomasz; Błaszczyk, Rafał
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor