- Kształtowanie inteligencji generacyjnej jako behawioralnej dźwigni wartości organizacji XXI wieku
Details zum Objekt: Kształtowanie inteligencji generacyjnej jako behawioralnej dźwigni wartości organizacji XXI wieku
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:295432
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-11-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 203
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zachowanie pracowników w warunkach zagrożenia stereotypami. Perspektywa zarządzania różnorodnością
Ersteller:Grabowska, Beata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Obce. Reaktywacja. Szkice
Ersteller:Zdanowicz-Cyganiak, Katarzyna
Datum:2013
Typ:monografia
Efektywność specyficznych i niespecyficznych sposobów zmiany negatywnych stereotypów etnicznych
Ersteller:Wójcik, Małgorzata
Datum:2009
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Ersteller:Andrzejczak, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Konferencja naukowa „Książka, biblioteka, bibliotekarz w tekstach kultury” (Katowice, 1 czerwca 2023 r.)
Ersteller:Derda, Maria; Margol, Julia
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Niemieckie stereotypy antroponimiczne
Ersteller:Kminikowski, Mateusz
Datum:2024
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Pacuła, Jarosław. Promotor; Jakosz, Mariusz. Promotor pomocniczy
Niestereotypowe przekazy reklamowe z udziałem kobiet w opinii konsumentów
Ersteller:Zatwarnicka-Madura, Beata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
Ersteller:Gołata, Krzysztof
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.