- Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
Details zum Objekt: Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:295450
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-11-17
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 213
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa – implikacje dla zarządzania
Ersteller:Szwajca, Danuta
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy
Ersteller:Szwajca, Danuta
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
Ersteller:Gołata, Krzysztof
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Metodyczne aspekty modelowania zaufania i reputacji w społecznościach agentów programowych dla potrzeb wspomagania procesów biznesowych organizacji
Ersteller:Klement, Mateusz; Żytniewski, Mariusz
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Reputacja jako czynnik determinujący sukces przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie branży deweloperskiej
Ersteller:Grześ-Bukłaho, Justyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Ersteller:Ryczko, Aleksandra
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Artist’s reputation and prices of artworks
Ersteller:Szyszka, Adrianna
Datum:2023
Typ:artykuł