- Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
Szczegóły obiektu: Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:295450
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-11-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 206
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa – implikacje dla zarządzania
Twórca:Szwajca, Danuta
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy
Twórca:Szwajca, Danuta
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
Twórca:Gołata, Krzysztof
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Metodyczne aspekty modelowania zaufania i reputacji w społecznościach agentów programowych dla potrzeb wspomagania procesów biznesowych organizacji
Twórca:Klement, Mateusz; Żytniewski, Mariusz
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Reputacja jako czynnik determinujący sukces przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie branży deweloperskiej
Twórca:Grześ-Bukłaho, Justyna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Twórca:Ryczko, Aleksandra
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Artist’s reputation and prices of artworks
Twórca:Szyszka, Adrianna
Data:2023
Typ:artykuł