Publikacja grupowa: Studia Ekonomiczne
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język: ;
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
Twórca:Cicha, Karina; Rutecka, Paulina
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Twórca:Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Kanał komunikacji a kanał dystrybucji: zanikanie różnic i ich konsekwencje
Twórca:Lipowski, Marcin
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.