- Międzynarodowe stosunki gospodarcze: wybrane aspekty internacjonalizacji i integracji współczesnego życia gospodarczego
Publikacja grupowa: Międzynarodowe stosunki gospodarcze: wybrane aspekty internacjonalizacji i integracji współczesnego życia gospodarczego
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Perspektywy i uwarunkowania rozwoju przemysłu samochodowego w aspekcie zastosowań nowoczesnych modeli biznesowych
Twórca:Andrzejczak, Beata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Działania podejmowane przez IOSCO w warunkach globalnego kryzysu finansowegooraz współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w Polsce
Twórca:Puszer, Blandyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Capiga, Mirosława. Red.; Szustak, Grażyna. Red.
Racjonalność kryzysu
Twórca:Jodko, Mirosław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Niestabilność finansowa i jej źródła we współczesnym świecie
Twórca:Mitręga-Niestrój, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Capiga, Mirosława. Red.; Szustak, Grażyna. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bajdak, Andrzej. Red.