Publikacja grupowa: Public Relations: doskonalenie procesu komunikowania w przestrzeni publicznej
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Twórca:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Gospodarka współdzielenia – kontekst miejski
Twórca:Szołtysek, Jacek; Otręba, Rafał; Krężołek, Dominik
Data:2022
Typ:monografia
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Twórca:Kania, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Twórca:Hope, Ewa
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Twórca:Stasiuk-Krajewska, Karina
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.