Publikacja grupowa: Studia Ekonomiczne
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Zmiany w ustawie o rachunkowości – szansa czy zagrożenie dla funkcjonowania NGOs w Polsce?
Twórca:Czaja-Cieszyńska, Hanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Obligacje społeczne jako instrument finansowania przedsięwzięć społecznych
Twórca:Krawiec, Wojciech
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Znaczenie odpisu 1% podatku dochodowego od osób fizycznych w finansowaniu organizacji pożytku publicznego w Polsce
Twórca:Dziuba, Jarosław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Aktywność organizacji pozarządowych jako interesariuszy polityki transportowej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Michałowska, Maria. Red.
Prawo Benforda w rewizji finansowej
Twórca:Jeremicz, Patryk
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Rozwój sprawozdawczości niefinansowej a możliwości jej zewnętrznej weryfikacji
Twórca:Zyznarska-Dworczak, Beata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Zgodność regulacji krajowych audytu wewnętrznego polskich uczelni publicznych w dobie posttransformacyjnej z regulacjami międzynarodowymi
Twórca:Tatoj, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Znaczenie ujawnień niefinansowych dla inwestorów i wizerunku jednostki gospodarczej
Twórca:Emerling, Izabela
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.