- Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Details zum Objekt: Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Sachwort: ; ; ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:116411
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-11-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 257
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Public sector spending, governance, and economic growth in Sub Saharan Africa
Ersteller:Mumuni, Sulemana; Mom Njong, Aloysius
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Deeper insight into the progress in human development in Sub-Saharan Africa
Ersteller:Kovářová, Eva
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Drobniak, Adam. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Government spending and school enrolment in sub-Saharan Africa: A system GMM approach
Ersteller:Oseni, Isiaq Olasunkanmi; Akinbode, Sakiru Oladele; Babalola, Daniel Akinola; Adegboyega, Soliu Bidemi
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kreowanie wizerunku bibliotek poprzez imprezy społeczno-kulturalne
Ersteller:Kosik, Edyta
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Ersteller:Marzec, Izabela
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Datum:2014
Typ:monografia
Beitragende:Olszanecka, Agata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Ersteller:Maćkowska, Renata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.