- Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Details zum Objekt: Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:116147
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-30
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 157
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Ersteller:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Ersteller:Kania, Krzysztof
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Decentralizacja władzy publicznej we Francji w drugiej połowie XX wieku
Ersteller:Wójtowicz, Dorota
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Wróbel, Sylwester. Promotor
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Ersteller:Stasiuk-Krajewska, Karina
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Ersteller:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Ersteller:Chlebowski, Bartosz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Ersteller:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.