- Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Details zum Objekt: Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Sachwort: ; ; ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:116145
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-30
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 7121
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Ersteller:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Ersteller:Chlebowski, Bartosz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Ersteller:Janowicz-Świderska, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wdrażanie systemów klasy CRM: etapy i wybrane problemy
Ersteller:Olszak, Celina M.; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie portfelem klientów: ocena i systematyzacja istniejących modeli
Ersteller:Rudawska, Edyta
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.