- Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Details zum Objekt: Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:112274
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 310
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Ersteller:Janeczek, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Relationships of retail chains with customers – global approach
Ersteller:Bilińska-Reformat, Katarzyna; Dewalska-Opitek, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Ersteller:Biesiada, Michał
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Ersteller:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Zarządzanie relacjami z pasażerami na przykładzie wykorzystania technologii mobilnych w branży lotniczej
Ersteller:Pabisek, Monika
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.