- Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
Details zum Objekt: Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:420672
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-04-08
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 113
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Koncepcja design management w kontekście upgrade’u warsztatu współczesnego twórcy – case study
Ersteller:Caban-Piaskowska, Katarzyna; Mielczarek, Marcin
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Rydny, Włodzimierz. Red.
Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze sztuk performatywnych – perspektywy badawcze
Ersteller:Wójcik, Dagmara
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Ersteller:Sobocińska, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Ersteller:Kwiatek, Piotr
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.