- Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Details zum Objekt: Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:112276
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 248
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Ersteller:Ratajczak-Mrozek, Milena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Ersteller:Biesiada, Michał
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
Ersteller:Laskowska, Justyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Ersteller:Zieliński, Marek
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Ersteller:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.