- Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
Details zum Objekt: Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:347847
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-14
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 104
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Ersteller:Kucharska, Barbara
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Ersteller:Reformat, Beata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
Działania sieci handlowych w kierunku rozwoju zdrowych nawyków żywieniowych polskich konsumentów, np. oferty produktów Bio i Eco
Ersteller:Reformat, Beata; Reformat, Paulina
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Wachowicz, Tomasz. Red.
Study of international expansion strategy to “Visegrad Group” countries based on the example of food retail industry and the case of Jerónimo Martins SGPS, SA
Ersteller:Sroka, Alicja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Sojka, Elżbieta. Red.; Sączewska-Piotrowska, Anna. Red.
Preferencje konsumentów dotyczące wyboru miejsc zakupu towarów i usług konsumpcyjnych
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Konsument w przestrzeni handlu i usług w perspektywie 2020 roku
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Formaty handlu detalicznego w Polsce w ocenie konsumentów
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Ersteller:Malinowska, Mirosława
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.