- Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
Object's details: Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:347847
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-03-14
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 106
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Creator:Kucharska, Barbara
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Creator:Reformat, Beata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Działania sieci handlowych w kierunku rozwoju zdrowych nawyków żywieniowych polskich konsumentów, np. oferty produktów Bio i Eco
Creator:Reformat, Beata; Reformat, Paulina
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Wachowicz, Tomasz. Red.
Study of international expansion strategy to “Visegrad Group” countries based on the example of food retail industry and the case of Jerónimo Martins SGPS, SA
Creator:Sroka, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Sojka, Elżbieta. Red.; Sączewska-Piotrowska, Anna. Red.
Preferencje konsumentów dotyczące wyboru miejsc zakupu towarów i usług konsumpcyjnych
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Konsument w przestrzeni handlu i usług w perspektywie 2020 roku
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Formaty handlu detalicznego w Polsce w ocenie konsumentów
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Creator:Malinowska, Mirosława
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.