- Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Object's details: Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:347850
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-03-14
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 156
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2023
Type:artykuł
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
Identification of nostalgic brands existing on the polish market in the light of empirical research
Creator:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Creator:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Date:2013
Type:artykuł
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Creator:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Date:2010
Type:artykuł
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Creator:Łukasik, Katarzyna
Date:2022
Type:artykuł
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w organizacji w aspekcie employe brandingu na przykładzie agencji rekrutacyjnych z branży IT we Wrocławiu. Analiza porównawcza
Creator:Socha, Dariusz
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Magońska, Aleksandra
Managing Silesia Visual Identity Through Regional and Local Logo Design
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Date:2017
Type:artykuł