- Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
Object's details: Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:82386
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2013-12-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 68784
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Date:2024
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
The knowledge economy – the diagnosis of its condition in selected countries
Creator:Żak, Katarzyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Branding as a bridge for commodities towards a liberalized market: a study in the electricity sector
Creator:Larsen, Fridrik
Date:2014
Type:artykuł
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Creator:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Intellectual capital as a key factor of business processes at mining enterprises
Creator:Rizun, Mariia
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Rola Internetu w procesie konwergencji rozwojowej współczesnej gospodarki światowej
Creator:Kos‑Łabędowicz, Joanna; Talar, Sylwia
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
W pogoni za klientem mobilnym - wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
Creator:Smołucha, Danuta
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.