- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Object's details: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Description
- Title:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:815176 ; https://doi.org/10.22367/9788378758884
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: Creative Commons CC BY 4.0
Object is located in the collections:
See also
Perspektywy zastosowań chatbotów w organizacjach
Creator:Filipczyk, Barbara
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Filipczyk, Barbara. Red.
Nowe technologie i ich wpływ na łańcuchy dostaw. Sztuczna inteligencja
Creator:Maternowska, Małgorzata
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Hanus, Piotr. Red.
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Prognozowanie dziennych obrotów przedsiębiorstwa za pomocą algorytmu XGBoost – studium przypadku
Creator:Wójcik, Filip
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Corporate investment in artificial intelligence: The role of GDP, ICT exports, and patents
Creator:Rahman, Md. Shanur; Golder, Uttam; Ghosh, Prosenjeet
Date:2024
Type:czasopismo
Leveraging artificial intelligence to meet the sustainable development goals
Creator:Ziemba, Ewa; Duong, Cong Doanh; Ejdys, Joanna; Gonzalez-Perez, Maria Alejandra; Kazlauskaitė, Ruta; Korzynski, Pawel; Mazurek, Grzegorz; Paliszkiewicz, Joanna; Stankevičienė, Jelena; Wach, Krzysztof
Date:2024
Type:czasopismo
Stakeholder-accountability model for artificial intelligence projects
Creator:Miller, Gloria J.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
S[Taged] Body. Wprowadzenie do pracy z mediami digitalnymi
Creator:Janicki, Paweł
Date:2013
Type:dokument elektroniczny