- Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Group publication: Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Last modification date: 2023-05-25
- You could also download the object's description in these formats:
See also
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Creator:Jaciow, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Creator:Stolecka-Makowska, Agata; Wolny, Robert
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Klasyfikacja metod zbierania danych ze źródeł pierwotnych w badaniach marketingowych
Creator:Kaczmarczyk, Stanisław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Panele internetowe – status metodyczny i kierunki rozwoju
Creator:Mazurek-Łopacińska, Krystyna; Sobocińska, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Badanie natężenia i kierunków migracji ludności w województwach Polski Wschodniej
Creator:Prędka, Paulina; Surówka, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kotlorz, Dorota. Red.; Tworek, Piotr. Red.
Badania marketingowe wybranych elementów wyposażenia nowego produktu w cyklu innowacyjnym
Creator:Kaczmarczyk, Stanisław
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Wpływ Motywu Spadku na Decyzje Oszczędnościowe w Świetle Badań Własnych
Creator:Swacha-Lech, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
Zastosowania metod matematycznych w ekonomii i zarządzaniu
Date:2010
Type:czasopismo
Contributor:Mika, Jerzy. Red.