Group publication: Studia Ekonomiczne
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language: ;
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Last modification date: 2023-05-25
- You could also download the object's description in these formats:
See also
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Creator:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Creator:Sroczyński, Zdzisław
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Creator:Adamczewski, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Systemy mobilne w e-zdrowiu
Creator:Furmankiewicz, Małgorzata; Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna; Ziuziański, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Filipczyk, Grzegorz. Red.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Creator:Widera, Zbigniew
Date:2024
Type:monografia
Ethical Aspects of Marketing Communication in New Media
Creator:Janeczek, Urszula
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Experience with Project Development in Teaching Statistics for Mass Media Studies
Creator:Szabo, Peter; Szabová, Edita
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Action Art and Theatre Art in Marketing Communication
Creator:Štrbová, Edita
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.