- Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Object's details: Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820891
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Creator:Lenart-Gansiniec, Regina
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Creator:Butryn, Beata; Kutera, Robert
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Creator:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Date:[b.r.]
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Creator:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2019
Type:artykuł
Czynniki motywacji podnoszące morale pracowników
Creator:Smolarek, Małgorzata
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Dzieńdziora, Joanna