- Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Object's details: Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299072
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-12
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 369
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Creator:Chlipała, Paweł
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Creator:Janeczek, Urszula
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Relationships of retail chains with customers – global approach
Creator:Bilińska-Reformat, Katarzyna; Dewalska-Opitek, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Creator:Biesiada, Michał
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.