- Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Object's details: Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:112275
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-10-03
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 1711
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Creator:Kwiatek, Agnieszka
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Creator:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Creator:Leoński, Wojciech
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Creator:Kromer, Bożenna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Creator:Kietlińska, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Creator:Fryzel, Barbara
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Raportowanie informacji pozafinansowych o społecznej odpowiedzialności w Lasach Państwowych w świetle niektórych koncepcji teoretycznych
Creator:Śnieżek, Ewa; Piłacik, Joanna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.