- Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Object's details: Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:112263
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-10-03
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 460
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Creator:Ratajczak-Mrozek, Milena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Creator:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bieniok, Henryk. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Creator:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Creator:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Creator:Biesiada, Michał
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Creator:Zieliński, Marek
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Creator:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.