- Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Szczegóły obiektu: Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:112263
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-10-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 460
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Twórca:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Twórca:Ratajczak-Mrozek, Milena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Twórca:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bieniok, Henryk. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Twórca:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Twórca:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Twórca:Biesiada, Michał
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Twórca:Zieliński, Marek
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Twórca:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.