- Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Planned publication: Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Creator:Szymczyk, Justyna
Date:2020
Type:artykuł
Customer knowledge in (co)creation of product.A case study of IKEA
Creator:Koniorczyk, Grażyna
Date:2015
Type:artykuł
Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej
Creator:Jachimowski, Marek
Date:2017
Type:artykuł
Przykład wykorzystania wskaźnika clv w ocenie projektu inwestycyjnego
Creator:Miszczyński, Piotr
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Using the economical-mathematical modeling In the constructive preparation of production
Creator:Dima Ioan Constantin; Man Mariana; Grabara, Janusz
Date:2013
Type:czasopismo
Report Meetings Industry in Kaunas
Creator:Cieślikowski, Krzysztof; Brusokas, Andrius
Date:2019
Type:raport z badań
Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2016
Type:czasopismo
Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa
Creator:Dobiegała-Korona, Barbara
Date:2014
Type:artykuł