- Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Publikation geplant: Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Ersteller:Szymczyk, Justyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Customer knowledge in (co)creation of product.A case study of IKEA
Ersteller:Koniorczyk, Grażyna
Datum:2015
Typ:artykuł
Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej
Ersteller:Jachimowski, Marek
Datum:2017
Typ:artykuł
Przykład wykorzystania wskaźnika clv w ocenie projektu inwestycyjnego
Ersteller:Miszczyński, Piotr
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Using the economical-mathematical modeling In the constructive preparation of production
Ersteller:Dima Ioan Constantin; Man Mariana; Grabara, Janusz
Datum:2013
Typ:czasopismo
Report Meetings Industry in Kaunas
Ersteller:Cieślikowski, Krzysztof; Brusokas, Andrius
Datum:2019
Typ:raport z badań
Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa
Ersteller:Dobiegała-Korona, Barbara
Datum:2014
Typ:artykuł