- Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Planned publication: Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
The evolution of business models of Polish health resort enterprises
Creator:Kozarkiewicz, Alina; Kabalska, Agnieszka
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Creator:Kędziera, Maciej
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
Powiązania pomiędzy modelem biznesowym a rachunkiem kosztów
Creator:Nóżka, Agnieszka
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Online employment technologies in the digital age: collection of essays
Creator:Świątkowski, Andrzej Marian
Date:2024
Type:artykuł
Trendy mody jako wyznacznik zmian w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw w branży odzieżowej na przykładzie firmy Zara
Creator:Bulhakova, Yuliia
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innowacyjność i przedsiębiorczość w branży modowej
Creator:Litińska, Antonina
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Piotrowski, Paweł. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu biznesowego Canvas
Creator:Nęcki Łukasz
Date:2013
Type:artykuł