- Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Publikacja planowana: Event marketing model in the process of building customer value in the fashion sector
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Twórca:Szymczyk, Justyna
Data:2020
Typ:artykuł
Customer knowledge in (co)creation of product.A case study of IKEA
Twórca:Koniorczyk, Grażyna
Data:2015
Typ:artykuł
Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej
Twórca:Jachimowski, Marek
Data:2017
Typ:artykuł
Przykład wykorzystania wskaźnika clv w ocenie projektu inwestycyjnego
Twórca:Miszczyński, Piotr
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz (1950- ). Red.
Using the economical-mathematical modeling In the constructive preparation of production
Twórca:Dima Ioan Constantin; Man Mariana; Grabara, Janusz
Data:2013
Typ:czasopismo
Report Meetings Industry in Kaunas
Twórca:Cieślikowski, Krzysztof; Brusokas, Andrius
Data:2019
Typ:raport z badań
Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
Twórca:Wiechoczek, Joanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa
Twórca:Dobiegała-Korona, Barbara
Data:2014
Typ:artykuł