- Fashion for folklore and ethnic design as a stimulator of creativity in business
Szczegóły obiektu: Fashion for folklore and ethnic design as a stimulator of creativity in business
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Ontological, epistemological and methodological taxonomy of creativity phenomenon research– call for path forward
Twórca:Piórkowska, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Kwiecień, Anna. Red.; Nocoń, Aleksandra. Red.
Teorie kreatywności jako podstawa zarządzania projektami kreatywnymi
Twórca:Kozarkiewicz, Alina
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Creative Problem Solving in Software Engineering Organization
Twórca:Olczyk, Grzegorz
Data:2019
Typ:czasopismo
Report Meetings Industry in Kaunas
Twórca:Cieślikowski, Krzysztof; Brusokas, Andrius
Data:2019
Typ:raport z badań
Cognition and creativity support systems
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Stanek, Stanisław. Red.
Die Moden der Renaissance
Data:1924
Typ:opracowanie historyczne
Współpracownik:Floerke, Hanns (1875-1944). Red.
Creativity as a factor of students’ social intelligence. Summary of research findings
Twórca:Savchyn, Nataliia
Data:2017
Typ:artykuł
Współpracownik:Tylka, Monika