- Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
Szczegóły obiektu: Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:347847
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-03-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 104
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Twórca:Kucharska, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Twórca:Reformat, Beata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
Działania sieci handlowych w kierunku rozwoju zdrowych nawyków żywieniowych polskich konsumentów, np. oferty produktów Bio i Eco
Twórca:Reformat, Beata; Reformat, Paulina
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Study of international expansion strategy to “Visegrad Group” countries based on the example of food retail industry and the case of Jerónimo Martins SGPS, SA
Twórca:Sroka, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sojka, Elżbieta. Red.; Sączewska-Piotrowska, Anna. Red.
Preferencje konsumentów dotyczące wyboru miejsc zakupu towarów i usług konsumpcyjnych
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Konsument w przestrzeni handlu i usług w perspektywie 2020 roku
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Formaty handlu detalicznego w Polsce w ocenie konsumentów
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.