- Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów – wyniki badań jakościowych
Details zum Objekt: Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów – wyniki badań jakościowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:222420
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-06-23
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 160
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The relationships among brand experience, brandresonance and brand loyalty in experiential marketing:Evidence from smart phone in Taiwan
Ersteller:Shieh, Hwai-Shuh; Lai, Wei-Hsun
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Współtworzenie i współniszczenie wartości, czyli wady i zalety współpracy z klientem
Ersteller:Dziewanowska, Katarzyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.