- Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów – wyniki badań jakościowych
Object's details: Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów – wyniki badań jakościowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:222420
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-06-23
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 160
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The relationships among brand experience, brandresonance and brand loyalty in experiential marketing:Evidence from smart phone in Taiwan
Creator:Shieh, Hwai-Shuh; Lai, Wei-Hsun
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Współtworzenie i współniszczenie wartości, czyli wady i zalety współpracy z klientem
Creator:Dziewanowska, Katarzyna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.