- The relationships among brand experience, brandresonance and brand loyalty in experiential marketing:Evidence from smart phone in Taiwan
Details zum Objekt: The relationships among brand experience, brandresonance and brand loyalty in experiential marketing:Evidence from smart phone in Taiwan
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:275329
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-04
- Zuletzt geändert am: 2023-07-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 597
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Ersteller:Reformat, Paulina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Ersteller:Krywalski, Santiago, J.
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Ersteller:Ryczko, Aleksandra
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Działania z zakresu marketingu doświadczeń w oczach polskich konsumentów – wyniki badań jakościowych
Ersteller:Dziewanowska, Katarzyna; Kacprzak, Agnieszka
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Pismo dr. Marka do Tadeusza Regera o przekazaniu sprawy Kunca w ręce Sikorskiego przewidzianego na pułkownika 4 pułku legionów
Ersteller:Marek
Datum:1914
Typ:rękopis